luluiis

My secret life
Moon River - 手嶌葵

Moon River, wider than a mile, 

月亮河,宽不过一英里,

I'm crossing you in style some day, 

总有一天我会优雅地遇见你,

Old dream maker, 

织梦的人啊,

You heartbreaker, 

那伤心的人,

Wherever you're going, 

无论你将去何方,

I'm going your way, 

我都会追随着你,

Two drifters, off to see the world, 

两个浪子,出发去看这个世界,

There's such a lot of world to see, 

有如此广阔的世界让我们欣赏,

We're after the same rainbow's end, 

我们跟随同一道彩虹的末端,

Waiting round the bend, 

在那弧线上彼此等候,

My huckleberry friend, 

我那可爱的老朋友,

Moon River and me, 

还有月亮河和我,

Two drifters, off to see the world, 

两个浪子,出发去看这个世界,

There's such a lot of world to see, 

有如此广阔的世界让我们欣赏,

We're after the same rainbow's end, 

我们跟随同一道彩虹的末端,

Waiting round the bend, 

在那弧线上彼此等候,

My huckleberry friend, 

我那可爱的老朋友,

Moon River and me, 

还有月亮河和我。 


评论

热度(4)